אלעד

בוטבול מבטיח: "נחלק את המשאבים באופן שיוויוני"

I have 265views
מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, יהודה בוטבול בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר: "הטיפול בבני הנוער יהיה שונה, משאבי העירייה יחולקו באופן שוויוני. יש פה ישיבות קטנות של בחורים מהעיר שנמצאים בקרוואנים בעוד שבחורים בישיבות אחרות מקבלים הקצאות. זה יחולק באופן שוויוני לכל קהילה לפי גודל הקהילה"
בוטבול. צילום: פייסבוק צעירי ש"ס

מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, יהודה בוטבול שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) והבהיר: "ש"ס לא לוקחת מצבור של ערים ועושה דילים כדי לנצח. זה מתחיל הפוך. קודם כל איפה יש לך ציבור שלא מקבל את המענה שלו ולפי זה מתחילים לבנות איך לסייע. גם ברכסים לא ש"ס הפרה את ההסכם".

בוטבול סיפר: "שאלתי בזמנו את חכם שלום זצ"ל איך הפעילות שלי תשפיע על הבחורים בישיבה. הוא הציב לי את התנאים שלו. כל מי שנמצא באלעד ובפרט מי שכיר אותי יודע שאנחנו משתדלים לשמור על אחדות גם במחלוקת. הבחורים רואים שהרב שלהם הוא מועמד שכל מועצת חכמי התורה תומכת בו וגם האדמור מויז'ניץ ור' אשר דויטש".

ומה יהיה שונה באלעד בראשותו? "הטיפול בבני הנוער יהיה שונה, משאבי העירייה יחולקו באופן שיוויוני. יש פה ישיבות קטנות של בחורים מהעיר שנמצאים בקרוואנים בעוד שבחורים בישיבות אחרות מקבלים הקצאות. זה יחולק באופן שיוויוני לכל קהילה לפי גודל הקהילה. גם למי שלא הצביע לי".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה